Με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της πόλης της Ραφήνας και της αγοράς, ενόψει θερινής περιόδου, ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου ανακοινώνει ότι από την Παρασκευή 21 Μαΐου, αρχίζει να εφαρμόζεται το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.
Παράλληλα από την Πέμπτη 12 Μαΐου αρχίζει η διαδικασία έκδοσης των καρτών στάθμευσης (παραθέτουμε τη σχετική αίτηση) για μόνιμους κατοίκους και εργαζόμενους εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου.
Φέτος, στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης εντάσσεται και ο χώρος στάθμευσης στο πάρκο Καραμανλή, ο οποίος θα χρησιμοποιείται με μέγιστη διάρκεια 12 ωρών, ώστε να εξυπηρετούνται μόνιμοι κάτοικοι και επισκέπτες.
Οι αιτήσεις για την έκδοση κάρτας ελεγχόμενης στάθμευσης θα υποβάλλονται με δύο τρόπους:
- Ηλεκτρονικά από την Πέμπτη 12 Μαΐου, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου www.rafina-pikermi.gr. (θα υπάρξει νεότερη αναλυτική ενημέρωση για τη διαδικασία),
- Με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Δήμο Ραφήνας
Η ημέρα και ώρα προσέλευσης για την υποβολή της αίτησης στο Δήμο Ραφήνας Πικερμίου, στο πλαίσιο της διαρκούς βελτίωσης εξυπηρέτησης των πολιτών, θα πρέπει να οριστεί με e – ραντεβού μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στη διεύθυνση https://rafinapikermi.irantevou.gr.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
ΒΗΜΑ 1Ο
Μετά την είσοδο στην πλατφόρμα https://rafinapikermi.irantevou.gr και αφού συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet μπαίνετε στην κατηγορία «Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας».
ΒΗΜΑ 2Ο
Στη συνέχεια μπαίνετε στην υποκατηγορία «Έκδοση Κάρτας Στάθμευσης»
ΒΗΜΑ 3Ο
Στη σελίδα αυτή αναγράφονται αναλυτικά οι οδηγίες και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται ενώ στο τέλος της σελίδας υπάρχει και το έντυπο της αίτησης που θα πρέπει να τυπώσετε και να συμπληρώσετε:
ΒΗΜΑ 4Ο
Με βάση τη διαθεσιμότητα ορίζετε ημερομηνία και ώρα του ραντεβού για την υποβολή της αίτησης.