Σε μια ιδιαίτερα συγκινητική και άρτια διοργανωμένη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών του Γυμνασίου Ραφήνας, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου της σχολικής τους ζωής και την έναρξη μιας νέας πορείας προς το Λύκειο.
Η εκδήλωση ξεχώρισε για τα ισχυρά κοινωνικά μηνύματα που ανέδειξε μέσα από τη θεατρική παράσταση της Θεατρικής Ομάδας του σχολείου, η οποία πραγματεύτηκε ζητήματα όπως ο σχολικός εκφοβισμός, οι φυλετικές διακρίσεις και ο σεβασμός στον συνάνθρωπο. Οι μαθητές απέδειξαν με τον πιο ουσιαστικό τρόπο ότι το σχολείο αποτελεί χώρο παιδείας, ευαισθητοποίησης και καλλιέργειας αξιών.
Παράλληλα, η εκδήλωση ανέδειξε τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της σχολικής κοινότητας, με μαθήτριες διαφορετικών εθνικοτήτων να παρουσιάζουν χορούς των χωρών καταγωγής τους. Αμέσως μετά ακολούθησαν ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί από διάφορες περιοχές της πατρίδας μας, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα συνύπαρξης, ενότητας και αλληλοσεβασμού.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε η Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου, Κατερίνα Λύγκου, η οποία συνεχάρη τη Διευθύντρια του σχολείου Βάσω Παπαδοπούλου, τον Σύλλογο Διδασκόντων, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων με πρόεδρο την κα Παπασπύρου, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της διοργάνωσης.
Απευθυνόμενη στους αποφοίτους, η κ. Λύγκου τους ευχήθηκε καλή πρόοδο στη νέα εκπαιδευτική τους διαδρομή, υπογραμμίζοντας ότι οι γνώσεις, οι εμπειρίες και οι φιλίες που απέκτησαν στο Γυμνάσιο θα αποτελέσουν πολύτιμα εφόδια για το μέλλον τους.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στην υπεύθυνη της Θεατρικής Ομάδας, Βασιλική Πατσιάδου, στις εκπαιδευτικούς Αργυρώ Αποστολοπούλου και Γεωργία Βλάχου, στη μουσικό Αλεξάνδρα Καλλή, καθώς και στη γυμνάστρια Σουλτάνα Βαΐτση για την επιμέλεια της χορευτικής ομάδας και τη σημαντική συμβολή τους στην επιτυχία της εκδήλωσης. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στην εκπαιδευτικό Έφη Γκάντζου, η οποία είχε τη συνολική επιμέλεια και τον συντονισμό της γιορτής αποφοίτησης.
Ο Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου συγχαίρει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την προσπάθεια και τη δημιουργικότητά τους και τους εύχεται ένα όμορφο και αισιόδοξο ξεκίνημα στο νέο κεφάλαιο της ζωής τους.

