ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Η επιτροπή διαχείρισης κρίσεων του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου συνήλθε εκ νέου υπό την προεδρία του Δημάρχου Ευάγγελου Μπουρνούς για την επανεκτίμηση της κατάστασης, μετά την ανακοίνωση από την κυβέρνηση της δέσμης μέτρων αποτροπής διάδοσης του covid-19 και μετά από εισήγησή του αποφάσισε την εφαρμογή μιας ακόμη δέσμης επιπροσθέτων δράσεων για την αποφυγή περαιτέρω καταστάσεων συνωστισμού, προστασίας των εργαζομένων και των πολιτών.
Συγκεκριμένα:
Από Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 και μέχρι να εκδοθεί νέα ανακοίνωση, όλες οι υπηρεσίες του Δήμου θα λειτουργούν κανονικά χωρίς όμως την προσέλευση κοινού.
Η εξυπηρέτηση των δημοτών από τις υπηρεσίες του Δήμου θα γίνεται με τηλεφωνική επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα ή υπηρεσία ώστε να λαμβάνουν συγκεκριμένες οδηγίες για το θέμα τους.
Επίσης για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών θα γίνεται χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Όπου διαπιστωθεί από την υπηρεσία ότι απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του δημότη, η εξυπηρέτηση θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης για ραντεβού.
Η επιτροπή προτρέπει τους συμπολίτες μας στο βαθμό που μπορούν και για τη δική τους μεγαλύτερη προστασία να επιλέγουν για την εξυπηρέτησή τους την εξόφληση των όποιων υποχρεώσεών τους μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (web-banking).
Ο Δήμος και οι Υπηρεσίες του ΔΕΝ θα σταματήσουν να λειτουργούν και θα παραμείνουν στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης των Δημοτών.
Η όποια προσωρινή ταλαιπωρία έχει έναν και μόνο στόχο: την περαιτέρω προστασία πολιτών κι εργαζομένων αυτό το δύσκολο διάστημα και την ταυτόχρονη λειτουργία όλων των δομών του Δήμου Ραφήνας Πικερμίου.
Την Παρασκευή 13 Μαρτίου θα υπάρξει νέα ανακοίνωση με αναλυτικές χρηστικές πληροφορίες και κατάλογο με ΟΛΑ τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) των υπηρεσιών του Δήμου για την εξυπηρέτηση των πολιτών.